--.--.--.--:--
スポンサーサイト
2006.09.17.12:16
偏差値55以上の人へ!


これはちゃんとした日記です。
読める人には簡単な日記です。
日本語にして書くとあまりにも
つまらないのでこうしてみました!



あなたは読めるかな???




I went to Odaiba after a long time yesterday.
Since it said that they were three consecutive holidays,
he thought whether it would be crowded, but it was not unexpectedly crowded.
It is very delightful to reach without it taking the neighborhood
and 1 hour from my house, as it is unexpected.


However, since it is pleasant while
[ at which he gets tired since a many walk time will keep if it goes to Odaiba ]
he is walking, tiredness is not felt, but return is very sleepy.


Bad influence will appear in driving of a car.


Since it was sad, not going anywhere in consecutive
holidays regarded it as the line.


 


I began to assemble radio control for today,
after going home in a house.
If it says what you do today,
it will go to sell the radio control which went to Akihabara
and was got and which is not needed.


Making the radio control which I began
at 8:00 started till 1:00 of midnight...
The number prepared by putting
about five sets and many parts in a bag.


Loads are three big paper bags.
It is not known how much it really sells.
He does his best so that I may have you buy if possible.


It goes to Akihabara under those circumstances!



問1、今日、私はどこに行くでしょう?


問2、昨日、私はどこに行ったでしょう?


問3、なぜ今日は出かけるのでしょう?


問4、昨日は何で行ったでしょう?



何だか懐かしい感じしない?
学校にテスト!!!



英語は赤点ギリギリだったデーモンです。




訳はこちら↓


私は昨日久々にお台場に行った。
三連休だということもあって混んでるかと思ったが意外に混んでいなかった。
私の自宅から意外と近く、1時間もかからずに着くのはとてもうれしいことである。
しかし、お台場に行くと沢山歩き回ってしまうので疲れてしまう、
歩いてる時は楽しいので疲れを感じないが帰りはとても眠い。
車の運転に悪い影響が出てしまう。
連休にどこにも行かないのは悲しいので行ってみたのだった。


私は家に帰宅後は今日のためにラジコンを組み立て始めた。
今日は何をするのかと言うと、
秋葉原に行き、貰ったいらないラジコンを売りに行くのだ。
私は8時から始めたラジコン作りは深夜の1時までかかった・・・
台数は約5台、そして沢山の部品を袋に詰めて準備をした。
荷物は大きな紙袋3つ分になってしまった。
いったいどれくらいで売れるのかは分からない。
なるべく買い取ってもらえるように頑張ります。
そんな訳で秋葉原に行ってきます!

スポンサーサイト

管理者だけに観覧

TrackBackURL
→http://haranbanjyou.blog54.fc2.com/tb.php/129-aa16122d